Wezwanie do zapłaty

Procedura wezwania studenta do zapłaty

Student zgodnie z umową o warunkach płatności jest zobowiązany opłacać regularnie czesne wobec Wyższej Szkoły Rehabilitacji. W przypadku nieopłacenia studiów w terminie do studenta wysyłane jest wezwanie do zapłaty.

Po otrzymaniu wezwania student ma 7 dni na uregulowanie zaległości, złożenie podania o przesunięcie terminu płatności (druk do pobrania) lub wyjaśnienie zaległości – dowody wpłaty przesyłamy na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zostawiamy w dziekanacie (na dowodzie wpłaty trzeba wtedy koniecznie zostawić numer telefonu inaczej nie jesteśmy w stanie się z Państwem skontaktować)

Jeżeli student nie podejmie żadnych kroków w związku z otrzymaniem wezwania do zapłaty staramy się zawsze z Państwem skontaktować. Niestety nie zawsze jest to możliwe, dlatego prosimy aby Państwa dane w wirtualnym dziekanacie były zawsze aktualne. W przypadku, gdy wezwania oraz próby kontaktu okażą się bezskuteczne i student nie ureguluje należności, zostaje skreślony z listy studentów.

Po otrzymaniu decyzji o skreśleniu student ma 14 dni na odwołanie. Odwołując się od decyzji student musi dołączyć do podania dowód wpłaty za opłacenie zaległości. Jeśli student nie odwoła się w terminie a zobowiązanie nie będzie uregulowane, sprawa zostanie przekazana do windykacji, prowadzonej przez firmę Kaczmarski Inkasso. Jeżeli sprawa nie zostanie rozwiązana w terminie kolejnych 3 miesięcy zostanie przekazana na drogę postępowania sądowego.

wsr wsrmed rehab bistro paleo catering senso-ludki