projety eu

wsr rekrutacja 2019

15 powodów by studiować z najlepszymi w WSR

przejdź do rekrutacji online

Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie została założona 2 lutego 2007. Jesteśmy Uczelnią o profilu medycznym specjalizującą się w szeroko pojętej rehabilitacji, fizjoterapii, psychologii medycznej, ratownictwie medycznym i dietetyce. Kontynuujemy tradycje słynnej na całym świecie konstancińskiej szkoły rehabilitacji.

Pierwszym uruchomionym kierunkiem była Fizjoterapia I stopnia (licencjat). W 2013 powstały dwa nowe kierunki: Ratownictwo medyczne i Dietetyka. Utworzyliśmy także Studia podyplomowe, a rok później – Fizjoterapię II stopnia – poziom magisterski. Nowością na naszej Uczelni jest Psychologia medyczna – jedyny taki kierunek w Polsce, startujący od października 2016.

Nauka w WSR trwa 3 i 5 lat – w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym.

Przy Uczelni działa także Centrum Szkoleń WSR oferujące kursy i szkolenia dla psychologów medycznych, fizjoterapeutów, ratowników medycznych, opiekunów medycznych, pedagogów, dietetyków, kosmetologów, etc.

1

2 oNas

3 oNas

przejdź do rekrutacji online

WSR gwarantuje najbardziej utytułowaną kadrę naukową w Polsce wśród niepublicznych uczelni wyższych o profilu medycznym. Nasi wykładowcy to światowej klasy specjaliści w swoich dziedzinach, teoretycy i doświadczeni praktycy, którzy odnoszą międzynarodowe sukcesy, publikują w renomowanych tytułach, prowadzą badania na bardzo wysokim poziomie, a także realizują śmiałe projekty. Warto studiować na WSR, żeby uczyć się od najlepszych – tych, którzy znają najnowsze osiągnięcia, dostrzegają kierunki i trendy rozwoju nauki, potrafią „zarażać” swoją pasją, a przede wszystkim są życzliwymi ludźmi, gotowymi poświęcić każdemu studentowi czas i uwagę.

FIZJOTERAPIA:

prof. dr hab. Jerzy E. Kiwerski – REKTOR WSR

prof. dr hab.
Jerzy E. Kiwerski

REKTOR WSR

prof. nadzw. dr hab. Marek Łyp

prof. nadzw. dr hab.
Marek Łyp

prof. dr hab.  Ludwika Sadowska

prof. dr hab.
Ludwika Sadowska

prof. dr hab.  Ryszard Piotrowicz

prof. dr hab.
Ryszard Piotrowicz

dr hab. Janusz Bronarski

dr hab. Janusz Bronarski

dr hab. Wojciech Mikuła

dr hab. Wojciech Mikuła

nopicture

dr hab. Anna
Wilmowska-Pietruszyńska

dr Joanna Cieplińska

dr Joanna Cieplińska

dr Sławomir Grzeszczyk

dr Sławomir Grzeszczyk

dr Katarzyna Kiwerska-Jagodzińska

dr Katarzyna
Kiwerska-Jagodzińska

dr Ryszard Kaczor

dr Ryszard Kaczor

dr Janusz Kołakowski

dr Janusz Kołakowski

Dr Anna Kopiczko

dr Anna Kopiczko

dr Marcin Rosiński

dr Marcin Rosiński

dr Adam Ogonowski

dr Ricardo Pereira

dr Ricardo Pereira

ppietras

dr Piotr Pietras

dr Agnieszka Sitarz-Szefer

dr Joanna Ścibek

dr Joanna Ścibek

dr Krzysztof Wasiak

dr Lidia Zając

mgr Agnieszka
Ługowska-Ochnio

nopicture

mgr Monika
Paszowska-Mańkowska

mgr Marta Pietras

mgr Marta Pietras

nopicture

mgr Michał Starczewski

mgr Magdalena Żółtek-Rozwadowska

mgr Magdalena
Żółtek-Rozwadowska

jzawisza

mgr Jacek Zawisza

mgr Berenika Żuk–Drążyk

mgr Berenika Żuk–Drążyk

 

RATOWNICTWO MEDYCZNE:

prof. dr hab. Krzysztof Bielecki

dr hab. Andrzej Kański

dr hab. Andrzej Kański

dr Mariola Paszynin

dr Zenon Truszewski

mfedczyszyn

lek. med. Marcin Fedczyszyn

mgr Sławomir Dyduła

mgr Ada Holak

mgr Paweł Świniarski

mgr Paweł Świniarski

 

DIETETYKA:

dr hab. Wanda Kawecka

dr hab. Wanda Kawecka

nopicture

dr Jarosław Chmieleski

afabisiak1

dr Anna Fabisiak

dr Aneta Kondrzycka-Dąda

dr Aneta Kondrzycka-Dąda

nopicture

dr Kornelia Niemyska

dr Joanna Skubis-Zygadło

dr Joanna Skubis-Zygadło

dr Iwona Stanisławska

dr Iwona Stanisławska

dr Ewelina Zabost

dr Ewelina Zabost

 

PSYCHOLOGIA MEDYCZNA:

nopicture

dr Justyna Korzeniewska

dr Elżbieta Trylińska–Tekielska 

dr Elżbieta Trylińska–Tekielska

nopicture

mgr Dorota Maliszewska

dtomczyk

mgr Dariusz Tomczyk

 

przejdź do rekrutacji online

WSR zapewnia swoim Studentom doskonałe warunki do kształcenia. Gwarantujemy największą, najlepiej wyposażoną i funkcjonalną bazę dydaktyczną w Polsce wśród niepublicznych uczelni wyższych o profilu medycznym. Już od pierwszego roku Studenci zdobywają wiedzę podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Ćwiczenia odbywają się w doskonale usprzętowionych pracowniach i w wiodących placówkach medycznych w Warszawie i okolicach, z którymi Uczelnia ściśle współpracuje i ma podpisane długoletnie umowy. Stawiamy na nowoczesność i praktyczne wykształcenie, co przyczynia się do zintegrowania nabytej wiedzy teoretycznej z wiedzą praktyczną. Studenci zdobywają doświadczenie w zawodzie, poznają środowisko oraz możliwości na rynku pracy. Opanowane umiejętności poszerzają wiedzę, która daje wiele satysfakcji podczas pomagania innym ludziom – zgodnie z mottem WSR: "Nigdy nie ustawaj w czynieniu dobra". Ćwiczenia kliniczne dają również możliwość dostępu do innowacyjnych, zaawansowanych procedur medycznych, a w zgłębianiu wiedzy pomocna jest Biblioteka WSR, która szczyci się najbogatszym w Polsce specjalistycznym księgozbiorem z dziedziny rehabilitacji.

Lista wybranych placówek, w których realizujemy ćwiczenia kliniczne i praktyki:

  1. Centralny Ośrodek Sportu-Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale
    Inowłódz, al. Prezydenta I. Mościckiego 6
  2. Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Warszawie
    Warszawa, ul. Wołoska 137
  3. Centrum Alzheimera
    Warszawa, al. Wilanowska 257
  4. Centrum Kształcenia i Rehabilitacji
    Konstancin-Jeziorna, ul. Gąsiorowskiego 12/14
  5. Centrum Rehabilitacji im. prof. M. Weissa "Stocer" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Konstancin-Jeziorna, ul. Wierzejewskiego 12
  6. Falck Medycyna sp. z o.o.
    Warszawa, ul. Jana Olbrachta 84
  7. Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo”
    Warszawa, ul. Podleśna 4
  8. Hospicjum Onkologiczne
    Warszawa, ul. Pileckiego 105
  9. Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
    Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
  10. Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
    Warszawa, ul. Płocka 26
  11. Instytut Kardiologii w Aninie
    Warszawa, ul. Alpejska 42
  12. Szpital Czerniakowski
    Warszawa, ul. Stępińska 19/25
  13. Szpital SOLEC spółka z o.o.
    Warszawa, ul. Solec 93
  14. Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej
    Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  15. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" Sp. ZOZ
    Warszawa, ul. Poznańska 22
  16. Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej św. Anny
    Warszawa, ul. Barska 16/20
  17. Wojewódzki Zespół Opieki Zdrowotnej
    Warszawa, ul. Bohaterów Września 7
  18. Wojskowy Instytut Medyczny w Warszawie
    Warszawa, ul. Szaserów 128
  19. Zakład Opiekuńczo-Lecznicy Dom Lekarza Seniora
    Warszawa, ul. Wołoska 139
  20. Zakład Opieki Zdrowotnej Konwentu Bonifratrów Dom Geriatryczno - Rehabilitacyjny p.w. N.M.P. Królowej Pokoju
    Warszawa, ul. Sapieżyńska 3
 

Specjalistyczne Centrum Rehabilitacji "Stocer" Konstancin »

Specjalistyczne Centrum Rehabilitacji – "Stocer" – Konstancin, któremu w 2005 roku tygodnik „Newsweek” przyznał dyplom za zajęcie I-go miejsca w rankingu najlepszych w Polsce ośrodków rehabilitacyjnych. Stocer wdraża nowoczesne techniki medyczne oraz najlepszy z dostępnych poziomów leczenia chirurgicznego, diagnostyki, opieki i rehabilitacji pooperacyjnej. Pełni funkcje kliniczne i dydaktyczne, prowadzi działalność naukową.

 

Szpitale Kliniczne Akademii Medycznej na terenie Warszawy »

Szpitale Kliniczne Akademii Medycznej na terenie Warszawy, w których przekazywana będzie profesjonalna wiedza i najnowsze osiągnięcia nauki oraz będzie można nabyć funkcjonalnych umiejętności.

 

Uczelnia współpracuje z nowoczesnymi placówkami sportowo-rekreacyjnymi »

Uczelnia współpracuje z nowoczesnymi placówkami sportowo-rekreacyjnymi (baseny, boiska sportowe, siłownie, sale gimnastyczne), bogato wyposażonymi w profesjonalny sprzęt.

WSR oferuje również profesjonalnie wyposażone pracownie:

pracownie_fizykoterapii

pracownie_fizykoterapii

PRACOWNIE FIZYKOTERAPII – najnowocześniejsza, światowej klasy aparatura

pracownie_kinezyterapii

pracownie_kinezyterapii

PRACOWNIE KINEZYTERAPII I TERAPII RUCHEM – najnowszy system Terapii Master

pracownia_pierwszej_pomocy_medycznej_i_ratownictwa

pracownia_pierwszej_pomocy_medycznej_i_ratownictwa

PRACOWNIA PIERWSZEJ POMOCY MEDYCZNEJ I RATOWNICTWA – unikalne wyposażenie ratownicze

aula glowna wsr

AULA GŁÓWNA WSR – 140 miejsc

pracownia informatyczna

Multimedialna PRACOWNIA INFORMATYCZNA

przejdź do rekrutacji online

PSYCHOLOGIA MEDYCZNA

Jak studiować w dobrej uczelni i mieć stabilną przyszłość?
Kierunek Psychologia medyczna zaprasza na studia.

Czym jest psychologia medyczna?

Psychologia medyczna to dziedzina wyłoniona z psychologii klinicznej i medycyny. Jej założeniem jest stosowanie psychologii w medycynie.

Psychologia medyczna I stopnia w Wyższej Szkole Rehabilitacji to pierwszy i jedyny taki kierunek w Polsce. Studia prowadzone są w trybie niestacjonarnym.

Psychologia medyczna oferuje istotne wsparcie w skutecznym leczeniu – wychodząc z założenia, że człowiek jest jednością psychosomatyczną. Pomaga w uzyskaniu dobrego kontaktu człowieka chorego z rodziną, lekarzami, pielęgniarkami, terapeutami. Wspomaga osoby chore, potrzebujące takich czynników leczących jak wiara, nadzieja i przekonania, że można wyzdrowieć.

Psychologia medyczna to także ogromny obszar działań profilaktycznych. Człowiek nie może być tylko zredukowany do poziomu ciała lub jednostki chorobowej. Dobrostan w sferze psychiki jest nierozerwalnym elementem dobrostanu fizycznego czyli podstawy zdrowia. Psychologia medyczna to studia skierowane w przyszłość. W wielu krajach o wyższych standardach opieki zdrowotnej włączenie w profilaktykę i opiekę zdrowotną psychologii medycznej stało się normą.

Kto może studiować psychologię medyczną?

Na kierunek psychologia medyczna zapraszamy wszystkie osoby posiadające maturę, które chcą pomagać i wspierać innych ludzi. Ukończenie psychologii medycznej w Wyższej Szkole Rehabilitacji daje możliwość zdobycia jednego z najbardziej przyszłościowych zawodów.

Kandydat na studia powinien cechować się:

  • duża empatią
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • chęć niesiania pomocy chorym i potrzebującym
  • odporność na stres
  • chęć uczenia się w Uczelni, która stawia na rozwój, dobrą atmosferę i profesjonalną kadrę.

Czego nauczysz się na naszej uczelni?

Absolwenci tego kierunku nabędą unikalnych umiejętności. Gwarantuje to nowatorski, bardzo przemyślany program studiów i wybitna kadra nauczycieli akademickich.

Kadra:

  • prof. zw. dr hab. nauk humanistycznych w zakresie psychologii Danuta Kądzielawa
  • dr hab. nauk humanistycznych Piotr Radkiewicz
  • dr hab. nauk humanistycznych Jerzy Rosiński
  • dr hab. nauk o kulturze fizycznej Artur Ziółkowski
  • dr nauk o kulturze fizycznej Marek Graczyk
  • dr nauk humanistycznych (w zakresie psychologii) Justyna Korzeniewska
  • dr nauk społecznych Tomasz Prusiński
  • dr nauk społecznych (w zakresie psychologii) Patrycja Sroka – Oborska
  • dr humanistycznych Elżbieta Trylińska – Tekielska
  • mgr Marcin Kulpiński
  • mgr Małgorzata Procner – Przeszowska

Zapotrzebowanie na pomoc psychologiczną dla osób dbających o zdrowie rośnie lawinowo. Osoby chore, niepełnosprawne, poszkodowane w wypadkach potrzebują takiego wsparcia jako ważnego elementu w procesie leczenia. Absolwent psychologii medycznej w WSR będzie mógł skutecznie pomagać zarówno ludziom chorym jak i zdrowym, będzie jednym z najbardziej poszukiwanych specjalistów zarówno w kraju jak i za granicą. Z tej szansy warto skorzystać.

Studia swym zakresem obejmują przedmioty z różnych dziedzin psychologii, technik terapeutycznych oraz stawiania diagnozy psychologicznej. Tę wiedzę zdobywa student w ramach przedmiotów podstawowych i kierunkowych. Stawiamy na rozległą wiedzę, dlatego nasz program jest bardzo bogaty w zajęcia praktyczne. Proponujemy naszym studentom praktyki w najlepszych ośrodkach rehabilitacyjnych na terenie Warszawy i w okolicach.

Gdzie znajdzie pracę absolwent naszej Uczelni?

Absolwent naszej Uczelni uzyska bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie psychologa medycznego, a więc do pracy z lekarzami każdej specjalizacji, z osobami chorymi i niepełnosprawnymi, po ciężkich i trudnych zabiegach chirurgicznych, na oddziałach onkologicznych, kardiologicznych, intensywnej terapii, ale także z osobami z depresją, uzależnieniem czy po próbach samobójczych.

Absolwent kierunku psychologia medyczna jest przygotowany do podjęcia pracy  m.in.  w publicznych i niepublicznych placówkach służby zdrowia (przychodnie, niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej, szpitale, centra medyczne), hospicjach stacjonarnych, oddziałach opieki paliatywnej, zakładach opiekuńczo-leczniczych, zakładach opiekuńczo-leczniczych psychiatrycznych, zespołach opieki domowej, infolinii medycznej.

Absolwent uzyska wiadomości i umiejętności niezbędne do prowadzenia terapii z chorym jak również z rodziną. Dowie się dlaczego równowaga pomiędzy czterem wymiarami istnienia: psychologicznym, fizycznym, społecznym i duchowym jest tak ważna dla zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego.

Jak wygląda nauka na naszej uczelni?

Nauka na kierunku psychologia medyczna trwa 3 lata i studenci uzyskują tytuł licencjata.

Studia prowadzone są w trybie niestacjonarnym.
Student zdobywa wiedzę podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyki na naszej uczelni odbywają się w najlepszych placówkach w Warszawie i okolicach: w Instytucie "Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie, Specjalistycznym Centrum Rehabilitacji - "Stocer" – Konstancin Jeziorna, Hospicjum Onkologicznym na ul. Pileckiego 105 w Warszawie.

Na wszystkie kursy i studia podyplomowe nasi studenci mają zniżki, rabaty i możliwość opłat ratalnych.

Na naszej uczelni studenci sami mogą proponować nowe kursy i kierunki studiów podyplomowych ! Wszystko co tworzymy na naszej uczelni powstaje z myślą o naszych studentach! Dlatego zachęcamy do współpracy.

1
3

 

FIZJOTERAPIA

*UWAGA

REKRUTACJA WSR 2016/17 na kierunek FIZJOTERAPIA I/II jest ostatnią szansą na uzyskanie tytułu licencjata lub magistra na starych zasadach. Dotychczas by pracować w ZAWODZIE FIZJOTERAPEUTY wystarczył dyplom potwierdzający wykształcenie i zdobyte kwalifikacje.
Natomiast według nowej USTAWY O ZAWODZIE FIZJOTERAPEUTY, która weszła w życie 31 maja 2016, osoby które po 1 października 2017 roku rozpoczną studia w zakresie fizjoterapii, po ukończeniu studiów zobowiązane są dodatkowo do odbycia 6-miesięcznej praktyki oraz do złożenia Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego Fizjoterapeutów, by uzyskać tytuł specjalisty potwierdzający posiadanie określonych kwalifikacji zawodowych i być wpisanym do Rejestru Fizjoterapeutów. Ustawa nakłada też prawo i obowiązek podnoszenia kwalifikacji poprzez kształcenie podyplomowe. FIZJOTERAPEUTA staje się samodzielnym zawodem medycznym.

Jak studiować w dobrej uczelni i mieć stabilną przyszłość?
Wydział Rehabilitacji, Kierunek Fizjoterapia zaprasza na studia.

 Czym jest fizjoterapia?

Fizjoterapia dostarcza usług, które pozwalają człowiekowi na rozwój, utrzymanie oraz powrót do maksymalnej sprawności ruchowej oraz funkcjonowania poprzez cały okres trwania życia. Jest istotną częścią systemu usług opieki zdrowotnej oraz opieki społecznej. Fizjoterapia to poprawianie jakości życia osób niepełnosprawnych. Wiele osób starszych, ale też coraz częściej osób młodych wymaga szeroko pojętej rehabilitacji.

Absolwent Wyższej Szkoły Rehabilitacji uzyskuje przygotowanie do pracy w zawodzie fizjoterapeuty, do pracy z osobami chorymi i niepełnosprawnymi w zakresie stosowania czynników naturalnych w profilaktyce oraz w celach leczniczych.

Kto może studiować fizjoterapię?

Na kierunek fizjoterapia zapraszamy wszystkie osoby posiadające maturę, które chcą pomagać ludziom.  Ukończenie fizjoterapii w Wyższej Szkole Rehabilitacji  daje możliwość zdobycia jednego z najbardziej uniwersalnych i wszechstronnych zawodów.

Kandydat na studia powinien cechować się:

  • duża empatią
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • chęć niesiania pomocy chorym i potrzebującym
  • odporność na stres
  • chęć uczenia się w Uczeni, która stawia na rozwój, dobra atmosferę i profesjonalną kadrę.

Czego nauczysz się na naszej uczelni?

Zakres studiów obejmuje wiedzę o człowieku. Tę wiedzę zdobywa student w ramach przedmiotów podstawowych: anatomii, fizjologii, patologii ogólnej i klinicznej, biologii medycznej.
Stawiamy na rozległą wiedzą fizjoterapeuty dlatego nasz program jest bardzo bogaty w zajęcia praktyczne. Proponujemy naszym studentom praktyk iw najlepszych ośrodkach rehabilitacyjnych na terenie  Warszawy i w okolicach. Naszych studentów pragniemy nauczyć  prognozowania postępowania fizjoterapeutycznego, procesu diagnostycznego i samej rehabilitacji pacjenta.

Gdzie znajdzie pracę absolwent naszej Uczelni?

Absolwent kierunku fizjoterapia jest przygotowany do podjęcia pracy  m.in.  w publicznych i niepublicznych placówkach służby zdrowia (przychodnie, niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej, gabinety rehabilitacyjne, szpitale ), ośrodkach wypoczynkowych, gabinetach odnowy biologicznej, placówkach sportowych, ośrodkach prowadzących gimnastykę korekcyjną dla dzieci i młodzieży, sanatoriach oraz wielu innych placówkach związanych z fizjoterapią usprawnianiem.

Jak wygląda nauka na naszej uczelni?

Prowadzimy zarówno studia stacjonarne jak i niestacjonarne.

Student zdobywa wiedzę podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyki na naszej uczelni odbywają się w najlepszych placówkach w Warszawie i okolicach.

Fizjoterapeuta uczy się całe życie. Dlatego tak ważne dla rozwoju jego kariery są kursy, szkolenia i studia podyplomowe. Na naszej uczelni studenci już podczas trwania nauki mają możliwość odbywania różnych kursów doskonalących ich umiejętności. Dzięki temu od razu po skończeniu studiów mogą podjąć pracę zarobkową.

Absolwenci mają możliwość kontynuowania nauki na studiach podyplomowych m.in. na kierunkach rehabilitacja dzieci i niemowląt, rehabilitacja osób starszych, rehabilitacja okołooperacyjna, odnowa biologiczna, fizjoterapia w sporcie, profilaktyka schorzeń kręgosłupa. Na wszystkie kursy i studia podyplomowe nasi studenci mają zniżki, rabaty i możliwość opłat ratalnych.

Na naszej uczelni studenci sami mogą proponować nowe kursy i kierunki studiów podyplomowych ! Wszystko co tworzymy na naszej uczelni powstaje z myślą o naszych studentach ! Dlatego zachęcamy do współpracy.

1
2
5
6

 

RATOWNICTWO MEDYCZNE

Czym jest ratownictwo medyczne?

Celem kształcenia na kierunku Ratownictwo Medyczne jest przygotowanie kompetentnego pracownika jednostek ratownictwa medycznego.  Ratownictwo medyczne to cały system powołany w celu ratowania życia i zdrowa ludzkiego. Podstawę działania ratownictwa medycznego w Polsce stanowi ustawa z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. 2006 Nr 191 poz. 1410 ze zm.) i rozporządzenia wykonawcze.
Ratownictwo medyczne na naszej uczelni ma wieloletnią tradycję. W ramach Medycznego Studium Zawodowego wykształciliśmy ratowników medycznych  na poziomie policealnym.

Te bardzo dobre doświadczenia chcemy przenieść na poziom studiów wyższych i przekazać naszym studentom bogatą wiedzę i doświadczenie. Zgodnie z wymogami prawnymi od 2013 r aby zostać ratownikiem medycznym  należy ukończyć studia wyższe na kierunku ratownictwo medyczne.

Kto może studiować ratownictwo medyczne?

Aby zostać studentem na kierunku Ratownictwo Medyczne należy mieć zdaną maturę.
Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane, jednak pamiętajmy, że nie jest to zawód dla każdego. Aby studiować ratownictwo medyczne  należy być silnym nie tylko fizyczne, ale również psychicznie.

Czego nauczysz się na naszej uczelni?

Pozyskaliśmy wybitnych specjalistów, profesorów o międzynarodowej sławie. Połączenie naszego doświadczenia i niezwykłej wiedzy nauczycieli akademickich jest gwarancją uzyskania najwyższych możliwych kwalifikacji w tym zawodzie. To jest wprost bezcenne. Te nazwiska mówią same za siebie:

  • prof.dr hab.n.med. Ewa Mayzner-Zawadzka - jeden z najwybitniejszych polskich anestezjologów,
  • prof.dr hab.n.med. Krzysztof Bielecki - wybitny polski chirurg,
  • prof.dr hab.n.med. Andrzej Kański - anestezjolog, współtwórca metod symulacji ratunkowej,

oraz szczególny, unikalny atut: kadrze nauczycieli przewodzi prof. dr hab.n.med. Andrzej Zawadzki, były Konsultant Krajowy ds. Medycyny Ratunkowej, czyli osoba, która sprawuje nadzór z upoważnienia rządu nad tą dziedziną w Polsce.

Baza dydaktyczna i praktyki w najlepszych ośrodkach to kolejne atuty.
Ukończenie u nas ratownictwa medycznego to wiedza i umiejętności na światowym poziomie, poznanie wybitnych ludzi związanych z medycyną ratunkową, to prestiż i wyróżnienie.
To wszystko przekłada się to na dobre perspektywy zawodowe, pewność i stabilność dla siebie i rodziny.


Ta wiedza i umiejętności, które pozyska się u nas, to unikalna inwestycja także we własne zdrowie i najbliższych, a to jest bezcenne.


Wyobraźcie sobie, jakby to było, gdyby trafić na uczelnię, w której uzyska się wiedzę na najwyższym poziomie, w dobrych warunkach, w przyjaznej atmosferze, w miejscu gdzie jest się szanowanym.

Gdzie znajdzie prace absolwent naszej uczelni?

Zapotrzebowanie na ratowników medycznych jest ogromne!
Ratownik medyczny może podjąć pracę w zespołach państwowego ratownictwa medycznego na szpitalnych oddziałach ratunkowych, w wojsku, straży pożarnej, straży przemysłowej czy firmach świadczących przewozy medyczne.

Jak wygląda nauka na naszej uczelni?

Nauka na kierunku Ratownictwo medyczne  trwa 3 lata i studenci uzyskują tytuł licencjata. Prowadzimy zarówno studia stacjonarne jak i niestacjonarne. Student zdobywa wiedzę podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyki na naszej uczelni odbywają się w najlepszych placówkach w Warszawie i okolicach.

Na ukończeniu studiów nauka ratownika medycznego się nie kończy.

Dlatego tak wazne dla rozwoju jego kariery są kursy, szkolenia i studia podyplomowe. Na naszej uczelni studenci już podczas trwania nauki mają możliwość odbywania różnych kursów doskonalących ich umiejętności. Absolwenci mają możliwość kontynuowania nauki na studiach podyplomowych. Na wszystkie kursy i studia podyplomowe nasi studenci mają zniżki, rabaty i możliwość opłat ratalnych.

Organizujemy kursy doskonalenia zawodowego ratowników medycznych (120 punktów edukacyjnych), zgodnie z wymogami ustawy o PRM (rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14.06.2007r w sprawie doskonalenia zawodowego ratowników medycznych).

Na naszej uczelni studenci sami mogą proponować nowe kursy i kierunki studiów podyplomowych ! Wszystko co tworzymy na naszej uczelni powstaje z myślą o naszych studentach ! Dlatego zachęcamy do współpracy.

1
2
4
5
6

 

DIETETYKA

Czym jest dietetyka?

Dietetyka to dziedzina z ogromną przyszłością, jedna z najszybciej rozwijających się nauk na świecie, zajmująca się żywnością i żywieniem człowieka zarówno chorego jak i zdrowego. Dietetyk bada pochodzenie żywności, proces przygotowania potraw oraz  dostosowuje je do potrzeb organizmu w zależności od jego stanu zdrowia i wieku.

Kto może studiować dietetykę?

Dietetykę może studiować każda osoba zainteresowana, która posiada nową lub starą maturę.

Czego nauczysz się na naszej uczelni?

Podczas studiów w Wyższej Szkole Rehabilitacji  studenci zdobywają wiedzę m.in. z chemii i biochemii ogólnej i żywności, anatomii i fizjologii człowieka, genetyki, żywienia klinicznego, farmakologii i farmakoterapii.  Nasza kadra to uczeni o wielkich międzynarodowych osiągnięciach, perfekcyjnie łączący wiedzę teoretyczną z zakresu dietetyki z umiejętnościami praktycznymi i co bardzo ważne, świetnie prowadzący wykłady i ćwiczenia. To ludzie otwarci na najnowsze osiągnięcia w dziedzinie dietetyki i często sami je tworzący. Wielu z nich oglądamy w programach telewizyjnych, czytamy ich artykuły, korzystamy z porad i konsultacji.

  • prof dr hab. Grażyna Cichosz - wybitna uczona, światowy autorytet w badaniu tłuszczy mlecznych, udowodniła m.in. wysoką wartość odżywczą i zdrowotną masła,
  • prof.dr hab. Hanna Czeczot - znakomity dydaktyk, naukowiec europejskiego formatu, badająca wpływ diety na metabolizm organizmu w zdrowiu i chorobie,
  • prof.dr hab. Adam Kołątaj - wybitny uczony z Zakładu Genetyki Zwierząt PAN, autor kilkuset prac naukowych, cytowanych na całym świecie,
  • dr n.med Magdalena Białkowska - najbardziej w kraju znana, za pośrednictwem mediów, dietetyk-specjalista od utrzymania prawidłowej wagi.

Ta wiedza i umiejętności, które pozyska się u nas, to unikalna inwestycja także we własne zdrowie i najbliższych, a to jest bezcenne.

Gdzie znajdzie pracę absolwent naszej Uczelni?

Absolwent studiów licencjackich na kierunku dietetyka w Wyższej Szkole Rehabilitacji  posiada zaawansowaną wiedzę z zakresu żywienia człowieka zdrowego i chorego, zasad przygotowywania potraw oraz profilaktyki chorób żywieniowo zależnych.
Absolwent dietetyki dzięki wiedzy i umiejętnościom nabytym podczas studiowania w Wyższej Szkole Rehabilitacji będzie mógł podjąć pracę zarówno w placówkach medycznych jak i niemedycznych.

Możliwości pracy dla dobrego dietetyka są nieograniczone. Te możliwości to także hotele, spa, przedszkola, szkoły, ośrodki wypoczynkowe i sanatoria, do których przyjeżdża coraz więcej cudzoziemców, poradnie oraz własna działalność.

Jak wygląda nauka na naszej uczelni?

Nauka na kierunku dietetyka  trwa 3 lata i studenci uzyskują tytuł licencjata. Prowadzimy studia niestacjonarne.  Student zdobywa wiedzę podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyki na naszej uczelni odbywają się w najlepszych placówkach w Warszawie i okolicach.
Dietetyk  uczy się całe życie. Dlatego tak ważne dla rozwoju jego kariery są kursy, szkolenia i studia podyplomowe. Na naszej uczelni studenci już podczas trwania nauki mają możliwość odbywania różnych kursów doskonalących ich umiejętności. Dzięki temu od razu po skończeniu studiów mogą podjąć pracę zarobkową.

Absolwenci mają możliwość kontynuowania nauki na studiach podyplomowych. Na wszystkie kursy i studia podyplomowe nasi studenci mają zniżki, rabaty i możliwość opłat ratalnych.

Na naszej uczelni studenci sami mogą proponować nowe kursy i kierunki studiów podyplomowych ! Wszystko co tworzymy na naszej uczelni powstaje z myślą o naszych studentach ! Dlatego zachęcamy do współpracy.

4
5
6

 

STUDIA PODYPLOMOWE

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą dydaktyczną studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Rehabilitacji.

Dla kogo:

Oferta skierowana jest do osób, które ukończyły studia wyższe (posiadają tytuł licencjata lub magistra). W szczególnosci zapraszamy naszych absolwentów, którym proponujemy różnego rodzaju ulgi w płatnościach. Studia podyplomowe zostały utworzone jako dodatkowa forma kształcenia, która pozwala rozwijać się zawodowo, zdobywać certyfikaty, zaświadczenia.

Dostępne kierunki studiów podyplomowych dostępne są w zakładce kierunki >>> .

Studenci i absolwenci WSR nie ponoszą opłaty wpisowej, a czesne mają obniżone o 10%!

W razie pytań prosimy o kontakt >>>

2
3
przejdź do rekrutacji online

Centrum Szkoleń WSRCentrum Szkoleń Wyższej Szkoły Rehabilitacji powstało w 2012r.


Specjalizujemy się w kursach i szkoleniach dla fizjoterapeutów, studentów kierunków medycznych, pedagogicznych oraz osób zainteresowanych tematyką dietetyki, rehabilitacji, terapii manualnej, a także gimnastyki korekcyjnej. Dzięki współpracy z Medycznym Studium Zawodowym w Warszawie organizujemy również szkolenia Pierwszej Pomocy oraz kursy dla Ratowników Medycznych.

Wyższa Szkoła Rehabilitacji to Uczelnia, która  zapewnia wszechstronne przygotowanie studentów w zakresie fizjoterapii, ratownictwa medycznego i dietetyki.
W 2012r. uruchomiliśmy również studia podyplomowe z zakresu szeroko pojętej rehabilitacji.

Z zakresu fizjoterapii organizujemy kursy i szkolenia m. in.:

  • masażu I i II stopnia,
  • masażu bańką chińską,
  • masaż głęboki tkanek miękkich
  • i wiele innych.

Dla ratowników medycznych prowadzimy:

  • kursy doskonalenia zawodowego (120punktów),
  • kurs KPP,
  • kurs recertyfikacyjny KPP (dla ratowników którym kończy się ważność zaświadczenia o ukończeniu kursu KPP),
  • a także seminaria, dzięki którym uczestnicy mogą zdobyć punkty edukacyjne

Z zakresu dietetyki mamy w swojej ofercie m. in.:

  • kurs podstawowy dietetyka
  • kurs dotyczący otyłości - przyczyn, skutków oraz metod leczenia.

Organizujemy szkolenia z zakresu Pierwszej Pomocy, a dzięki dużej ilości ćwiczeń praktycznych, uczestnicy szkolenia zyskują umiejętność udzielenia pomocy potrzebującej osobie w sytuacjach wysokiego stresu.

W celu zapoznania się z naszą pełną ofertą zapraszamy na stronę internetową Centrum Szkoleń WSR.

Centrum Szkoleń WSR
Centrum Szkoleń WSR @ G+
Centrum Szkoleń WSR @ FB
przejdź do rekrutacji online

Studenci Wyższej Szkoły Rehabilitacji mogą ubiegać się o następujące formy pomocy materialnej:

  1. Stypendium socjalne
  2. Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych
  3. Stypendium Rektora dla najlepszych studentów
  4. Zapomogę

Wnioski o stypendium socjalne przyjmowane są od 1 października do 20 czerwca.
Wnioski o stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych przyjmowane są od 1 października do 20 czerwca.
Wnioski o stypendium Rektora przyjmowane są od 1 października do 31 października.

przejdź do rekrutacji online

erasmus plus logo

Dnia 11 grudnia 2013r. Parlament Europejski i Rada Unii Europejskiej podjęły decyzję ustanawiającą nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, inicjatywy młodzieżowe oraz sportowe w całej Europie  Erasmus+.
 
Program Erasmus+ wszedł w życie 1 stycznia 2014 r. i zastąpił dotychczasowe programy: „Uczenie się przez całe życie" (oraz jego programy sektorowe – Erasmus, Leonardo da Vinci, Comenius i Grundtvig), akcję Jean Monnet, program „Młodzież w działaniu" oraz pięć innych programów (m.in. Erasmus Mundus i Tempus). Po raz pierwszy w historii programów edukacyjnych Unii Europejskiej, wspierane będą również inicjatywy związane ze sportem. Realizacja programu zaplanowana jest na siedem lat, czyli do roku 2020.

Kraje uczestniczące w programie Erasmus+ to:

  • 28 państw członkowskich Unii Europejskiej;
  • państwa EFTA/EOG: Islandia, Liechtenstein, Norwegia;
  • państwa kandydujące do UE: Turcja oraz Była Jugosłowiańska Republika Macedonii.

Mobilność studentów to:

  • wyjazdy studentów na studia do innych krajów programu – na okres od 3 do 12 miesięcy;
  • wyjazdy studentów na praktyki do innych krajów programu – na okres od 2 do 12 miesięcy;
  • wyjazdy absolwentów na praktyki/staże do innych krajów programu – na okres od 2 do 12 miesięcy.

Mobilność pracowników uczelni to:

  • wyjazdy i przyjazdy nauczycieli akademickich oraz przyjazdy przedstawicieli biznesu i przemysłu w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych na uczelniach w krajach programu;
  • wyjazdy kadry akademickiej i administracyjnej uczelni do szkół wyższych, instytucji, organizacji, przedsiębiorstw w innych krajach programu w celach szkoleniowych.

 

Więcej na ten temat:

Strona internetowa programu Erasmus: www.erasmusplus.org.pl

Ulotka na temat programu: http://ec.europa.eu/dgs/education_culture/promo/erasmus-plus/pub/view/erasmus-plus-leaflet_pl.pdf

Prezentacja na temat programu: http://erasmusplus.org.pl/wp-content/uploads/2013/12/Prezentacja-Erasmus+.pdf

przejdź do rekrutacji online

WSR umożliwia swoim studentom rozwijanie pasji poprzez udział w kołach naukowych czy sekcjach sportowych.

Studenci WSR działając w kołach naukowych rozbudzają i zaspakajają swoje twórcze aspiracje, wymieniają poglądy, promują swoje oryginalne osiągnięcia naukowe, szukają odpowiedzi na nurtujące pytania badawcze, a także nabywają umiejętności organizatorskie.

Sekcje sportowe pomagają natomiast zadbać o kondycję fizyczną dając możliwość zintegrowania się w środowisku studenckim.

KOŁA NAUKOWE WSR

PSYCHOLOGIA MEDYCZNA

Studenckie koło naukowe prowadzone przez dr Elżbietę Trylińską – Tekielską, mgr Dariusza Tomczyka

  • „Predyspozycyjność osobowościowa do wyboru określonych kierunków studiów”
  • „Predyspozycyjność licealistów profilowanych klas: dietetyk, ratownik medyczny, fitness – a decyzje wyboru studiów”

FIZJOTERAPIA

  • Naukowe koło studenckie prowadzone przez dr Sławomira Grzeszczyka
    sgrzeszczyk@onet.pl
    "Fizjoterapia w dysfunkcjach narządu ruchu"
  • "Badanie skuteczności terapii wibroakustycznej w wybranych schorzeniach układu ruchu"
  • Naukowe koło studenckie prowadzone przez dr Piotra Pietrasa
    pietras.piotr@interia.pl

RATOWNICTWO MEDYCZNE

DIETETYKA

  • Naukowe koło studenckie prowadzone przez dr Iwonę Stanisławską
    iwonabiol@wp.pl
1
2
3
przejdź do rekrutacji online

Studiowanie z najlepszymi w WSR otwiera przed absolwentami rozległe możliwości znalezienia ciekawej pracy łączącej prestiż i satysfakcję zawodową z godnymi zarobkami. Psycholog medyczny, Fizjoterapeuta, Ratownik medyczny, Dietetyk – są bardzo poszukiwanymi zawodami przez pracodawców w Polsce, Unii Europejskiej, USA, Japonii.

Powodem rosnącego zapotrzebowania na wykwalifikowaną kadrę medyczną są zagrożenia związane z postępem cywilizacyjnym, starzeniem się społeczeństwa, życiem w ciągłym biegu i stresie. Jednocześnie rośnie świadomość, że o zdrowie trzeba dbać i im szybciej zatroszczymy się o siebie, tym nasze życie będzie pełniejsze.

Ukończenie WSR pozwoli uniknąć losu absolwentów "popularnych" kierunków innych uczelni, którzy z powodu nasycenia rynku zmuszeni są do pracy poniżej swoich kwalifikacji, często niezgodnej ze swoim kierunkowym wykształceniem. Jest to szczególnie widoczne za granicą, gdzie oferuje się im przede wszystkim prace fizyczne (budowlanka, gastronomia, etc.), a zdobyte kwalifikacje stają się zbędne.

Wszechstronne wykształcenie teoretyczne i praktyczne, specjalizacja i kompleksowa wiedza zdobyte na naszej Uczelni ułatwiają funkcjonowanie na rynku pracy. Absolwentów WSR cechuje dynamika, komunikatywność, cierpliwość, poczucie odpowiedzialności za zdrowie i życie innych ludzi, a przede wszystkim empatia – zgodnie z credo WSR – "Nigdy nie ustawaj w czynieniu dobra".

Rynek pracy dla Psychologów medycznych, Fizjoterapeutów, Ratowników medycznych, Dietetyków jest bardzo chłonny, dynamiczny i różnorodny.

Absolwenci WSR znajdują zatrudnienie w publicznych i niepublicznych placówkach służby zdrowia (przychodnie, szpitale, oddziały ratunkowe, kliniki prywatne, sanatoria, etc.), placówkach oświatowych, gabinetach lekarskich, ośrodkach badawczych, zakładach pracy chronionej i warsztatach terapii zajęciowej, stacjach sanitarno-epidemiologicznych, szkołach wyższych, placówkach sportowych, hospicjach, domach opieki, ośrodkach sportowych, gabinetach lekarskich, SPA & Wellness, klubach fitness, klinikach medycyny estetycznej, coachingu, a także szeroko-rozumianej prywatnej praktyce.

Psycholog medyczny

PSYCHOLOG MEDYCZNY

Fizjoterapeuta

FIZJOTERAPEUTA

Zawody poszukiwane na rynku pracy w Polsce i na świecie

ZAWODY POSZUKIWANE W POLSCE I NA ŚWIECIE

Ratownik medyczny

RATOWNIK MEDYCZNY

Dietetyk

DIETETYK

przejdź do rekrutacji online
bezpieczna przyszlosc

Ukończenie WSR gwarantuje bezpieczną przyszłość, stabilną pracę i satysfakcję zawodową.

Psycholog medyczny, Fizjoterapeuta, Ratownik medyczny, Dietetyk - należą do zawodów najwyższego zaufania społecznego, są prestiżowe, przyszłościowe i rozwojowe zarazem.

Specjaliści tych kierunków mają wysoką pozycję na rynku, są poszukiwani przez pracodawców i są pewni zatrudnienia w swoim fachu - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Stabilność pracy buduje trwałe fundamenty codziennej egzystencji, a także wspomaga osiąganie równowagi życiowej. Zdobyta wszechstronna wiedza – teoretyczna i praktyczna - pomaga osiągnąć pełen profesjonalizm w wykonywanej profesji, a obowiązki służbowe stają się przyjemnością - sprawiając jednocześnie dużo satysfakcji zawodowej. Środowisko pracy, które składa się z ludzi dynamicznych, życzliwych, empatycznych, nastawionych altruistycznie do świata – zgodnie z credo WSR - "Nigdy nie ustawaj w czynieniu dobra", sprzyja tworzeniu trwałych relacji międzyludzkich. Pomaganie innym daje poczucie spełnienia, a poczucie o dobrze wybranego kierunku studiów pozwala uwierzyć w trafność własnych wyborów życiowych i optymistycznie patrzeć w przyszłość.

przejdź do rekrutacji online

PSYCHOLOGIA MEDYCZNA

Jak studiować w dobrej uczelni i mieć stabilną przyszłość?
Kierunek Psychologia medyczna zaprasza na studia.

Czym jest psychologia medyczna?

Psychologia medyczna to dziedzina wyłoniona z psychologii klinicznej i medycyny. Jej założeniem jest stosowanie psychologii w medycynie.

Psychologia medyczna I stopnia w Wyższej Szkole Rehabilitacji to pierwszy i jedyny taki kierunek w Polsce. Studia prowadzone są w trybie niestacjonarnym.

Psychologia medyczna oferuje istotne wsparcie w skutecznym leczeniu – wychodząc z założenia, że człowiek jest jednością psychosomatyczną. Pomaga w uzyskaniu dobrego kontaktu człowieka chorego z rodziną, lekarzami, pielęgniarkami, terapeutami. Wspomaga osoby chore, potrzebujące takich czynników leczących jak wiara, nadzieja i przekonania, że można wyzdrowieć.

Psychologia medyczna to także ogromny obszar działań profilaktycznych. Człowiek nie może być tylko zredukowany do poziomu ciała lub jednostki chorobowej. Dobrostan w sferze psychiki jest nierozerwalnym elementem dobrostanu fizycznego czyli podstawy zdrowia. Psychologia medyczna to studia skierowane w przyszłość. W wielu krajach o wyższych standardach opieki zdrowotnej włączenie w profilaktykę i opiekę zdrowotną psychologii medycznej stało się normą.

Kto może studiować psychologię medyczną?

Na kierunek psychologia medyczna zapraszamy wszystkie osoby posiadające maturę, które chcą pomagać i wspierać innych ludzi. Ukończenie psychologii medycznej w Wyższej Szkole Rehabilitacji daje możliwość zdobycia jednego z najbardziej przyszłościowych zawodów.

Kandydat na studia powinien cechować się:

  • duża empatią
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • chęć niesiania pomocy chorym i potrzebującym
  • odporność na stres
  • chęć uczenia się w Uczelni, która stawia na rozwój, dobrą atmosferę i profesjonalną kadrę.

Czego nauczysz się na naszej uczelni?

Absolwenci tego kierunku nabędą unikalnych umiejętności. Gwarantuje to nowatorski, bardzo przemyślany program studiów i wybitna kadra nauczycieli akademickich.

Kadra:

  • prof. zw. dr hab. nauk humanistycznych w zakresie psychologii Danuta Kądzielawa
  • dr hab. nauk humanistycznych Piotr Radkiewicz
  • dr hab. nauk humanistycznych Jerzy Rosiński
  • dr hab. nauk o kulturze fizycznej Artur Ziółkowski
  • dr nauk o kulturze fizycznej Marek Graczyk
  • dr nauk humanistycznych (w zakresie psychologii) Justyna Korzeniewska
  • dr nauk społecznych Tomasz Prusiński
  • dr nauk społecznych (w zakresie psychologii) Patrycja Sroka – Oborska
  • dr humanistycznych Elżbieta Trylińska – Tekielska
  • mgr Marcin Kulpiński
  • mgr Małgorzata Procner – Przeszowska

Zapotrzebowanie na pomoc psychologiczną dla osób dbających o zdrowie rośnie lawinowo. Osoby chore, niepełnosprawne, poszkodowane w wypadkach potrzebują takiego wsparcia jako ważnego elementu w procesie leczenia. Absolwent psychologii medycznej w WSR będzie mógł skutecznie pomagać zarówno ludziom chorym jak i zdrowym, będzie jednym z najbardziej poszukiwanych specjalistów zarówno w kraju jak i za granicą. Z tej szansy warto skorzystać.

Studia swym zakresem obejmują przedmioty z różnych dziedzin psychologii, technik terapeutycznych oraz stawiania diagnozy psychologicznej. Tę wiedzę zdobywa student w ramach przedmiotów podstawowych i kierunkowych. Stawiamy na rozległą wiedzę, dlatego nasz program jest bardzo bogaty w zajęcia praktyczne. Proponujemy naszym studentom praktyki w najlepszych ośrodkach rehabilitacyjnych na terenie Warszawy i w okolicach.

Gdzie znajdzie pracę absolwent naszej Uczelni?

Absolwent naszej Uczelni uzyska bardzo dobre przygotowanie do pracy w zawodzie psychologa medycznego, a więc do pracy z lekarzami każdej specjalizacji, z osobami chorymi i niepełnosprawnymi, po ciężkich i trudnych zabiegach chirurgicznych, na oddziałach onkologicznych, kardiologicznych, intensywnej terapii, ale także z osobami z depresją, uzależnieniem czy po próbach samobójczych.

Absolwent kierunku psychologia medyczna jest przygotowany do podjęcia pracy  m.in.  w publicznych i niepublicznych placówkach służby zdrowia (przychodnie, niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej, szpitale, centra medyczne), hospicjach stacjonarnych, oddziałach opieki paliatywnej, zakładach opiekuńczo-leczniczych, zakładach opiekuńczo-leczniczych psychiatrycznych, zespołach opieki domowej, infolinii medycznej.

Absolwent uzyska wiadomości i umiejętności niezbędne do prowadzenia terapii z chorym jak również z rodziną. Dowie się dlaczego równowaga pomiędzy czterem wymiarami istnienia: psychologicznym, fizycznym, społecznym i duchowym jest tak ważna dla zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego.

Jak wygląda nauka na naszej uczelni?

Nauka na kierunku psychologia medyczna trwa 3 lata i studenci uzyskują tytuł licencjata.

Studia prowadzone są w trybie niestacjonarnym.
Student zdobywa wiedzę podczas zajęć teoretycznych i praktycznych. Praktyki na naszej uczelni odbywają się w najlepszych placówkach w Warszawie i okolicach: w Instytucie "Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie, Specjalistycznym Centrum Rehabilitacji - "Stocer" – Konstancin Jeziorna, Hospicjum Onkologicznym na ul. Pileckiego 105 w Warszawie.

Na wszystkie kursy i studia podyplomowe nasi studenci mają zniżki, rabaty i możliwość opłat ratalnych.

Na naszej uczelni studenci sami mogą proponować nowe kursy i kierunki studiów podyplomowych ! Wszystko co tworzymy na naszej uczelni powstaje z myślą o naszych studentach! Dlatego zachęcamy do współpracy.

1
3
przejdź do rekrutacji online

1

Dla nas liczysz się TY i Twoje potrzeby, które staramy się zaspokajać w pełnym wymiarze – od podstawowych do potrzeb wyższego poziomu, takich jak potrzeba bezpieczeństwa, przynależności, uznania i samorealizacji.

W ramach potrzeb podstawowych zapewniamy Studentom WSR posiłki w Bistro WSR, które smakują jak u Mamy, a także zapewniamy miejsce odpoczynku, dyskusji, zabawy - REHAB CLUB.

 
Bistro WSR
Rehab Club
 

2

W ramach realizacji potrzeb wyższych poziomów zaspokajamy potrzebę bezpieczeństwa - poprzez zdobycie ekskluzywnych umiejętności gwarantujących pracę w swoim zawodzie i pewność zatrudnienia, natomiast potrzeby społeczne – związane
z kontaktem z ludźmi – są zapewniane poprzez środowisko pracy przynoszące satysfakcję z wykonywanych obowiązków.

Psycholog medyczny, Fizjoterapeuta, Ratownik medyczny, Dietetyk - zawody budzące pozytywne emocje, cieszące się społecznym uznaniem, przynoszące stabilizację życiową i prestiż, elitarne, a przede wszystkim należące do zawodów najbardziej poszukiwanych przez pracodawców w PL, UE, USA, Japonii.

Ukończenie WSR zapewnia także realizację najwyższego poziomu potrzeb, jakim jest potrzeba uznania w obrębie organizacji i wśród ludzi tworzących środowisko pracy. Należy w tym miejscu wymienić także potrzebę pewności siebie, sukcesu, samospełnienia oraz optymistycznego spoglądania w przyszłość, dzięki czemu uświadamiamy sobie swój potencjał oraz jesteśmy po prostu SZCZĘŚLIWI. Postawy altruistyczne - zgodne z mottem WSR "Nigdy nie ustawaj w czynieniu dobra" - wyrażające się
w pomaganiu innym - urzeczywistniają dążenie do samorealizacji, rozwijania swoich talentów, a także do potwierdzenia własnej wartości.

Potrzeby kształtują nasze życie, systemy wartości, a także relacje z innymi ludźmi. Są zaspokajane stopniowo, tzn. potrzeby wyższego rzędu aktywizują się dopiero po zaspokojeniu niższych.

Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie pomoże Tobie osiągnąć pełną SATYSFAKCJĘ ŻYCIOWĄ i realizację wszystkich poziomów potrzeb.

3
Hierarchia potrzeb wg. A. Maslowa
Hierarchia potrzeb wg. A. Maslowa

Aktualności

Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna

(Nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej)

Studia podyplomowe przeznaczone dla osób posiadających przygotowanie pedagogiczne uzyskane podczas studiów na kierunkach pedagogicznych.
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do nauczania wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej w klasach 1-3 szkoły podstawowej oraz uzyskanie kwalifikacji w zakresie realizacji kompleksowej realizacji obszarów dydaktycznych , wychowawczych i społecznych.

Studia maja charakter kwalifikacyjny – absolwent uzyskuje uprawnienia do podjęcia pracy w zawodzie nauczyciela przedszkola i klas 1-3 szkoły podstawowej. Zgodnie z §3 ust.1i §4 ust 1 Rozporządzenia MEN z dnia 1 sierpnia 2017 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.

Co wyróżnia ofertę studiów podyplomowych realizowanych przez Wyższą Szkołę Rehabilitacji w Warszawie?

Program studiów został opracowany prze nauczycieli praktyków, trenerów i edukatorów prowadzących szkolenia w obszarze edukacji przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej. Zebrane zapotrzebowanie nauczycieli na formy doskonalenia, znalazły swoje odzwierciedlenie w programie studiów. Jednym słowem tylko w naszej uczelni program studiów zapewni słuchaczom rzeczywiste i praktyczne kompetencje niezbędne w zawodzie nauczyciela. Kolejnym i najważniejszym aspektem wyróżniającym nasz program studiów są 4 moduły kompetencji:

  • Moduł kompetencji interpersonalnych
  • Moduł kompetencji pedagogiczno-psychologicznych
  • Moduł kompetencji metodycznych i dydaktycznych
  • Moduł kompetencji praktycznych w poznawczym, emocjonalnym, społecznym, fizycznym i artystycznym obszarze wielokierunkowego rozwoju dziecka.

Program studiów został wzbogacony o treści związane z obszarem Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych w zakresie wspierania i terapii dziecka.

Autorski program studiów pozwala przyszłym nauczycielom odpowiedzieć sobie na pytanie: Kim jest Nauczyciel w dzisiejszym systemie edukacji? Jakie predyspozycje zawodowe powinien posiadać, aby być dla dziecka „refleksyjnym praktykiem”? Pozwala również zmierzyć się z własnymi umiejętnościami interpersonalnymi, obszarami wymagającymi wsparcia tak, aby „stanąć za dzieckiem i prowadzić go na drodze do prawdy, dobra i piękna” w sposób w jaki mówi o tym podstawa programowa wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.

PROGRAM:

Moduł kompetencji interpersonalnych.
To najważniejszy i innowacyjny moduł, z treściami którego powinien zmierzyć się każdy przyszły nauczyciel. Ten moduł warunkuje pozostałe predyspozycje wymagane od nauczyciela wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Ćwiczenia praktyczne koncentrują się wokół samoświadomości, rozwoju osobistego, umiejętności komunikacyjnych, motywacji oraz autoprezentacji. Są to umiejętności kluczowe w pracy nauczycieli a pozyskana wiedza i sprawności pozwalają na realizację najważniejszych aspektów wychowania i rozwoju społecznego dziecka. Nauczyciel, który rozumie i właściwie zarządza własnymi emocjami potrafi nauczyć dziecko doświadczać, rozumieć i odpowiednio reagować na jego własne emocje. Moduł ten służy również właściwej komunikacji z rodzicami, ze współpracownikami a przede wszystkim z dzieckiem żyjącym w dobie globalizacji. Umiejętności interpersonalne zapobiegają wypaleniu zawodowemu, pozwalają utrzymać motywację własną na odpowiednim poziomie oraz tworzyć takie sytuacje edukacyjne, aby każdy wychowanek czy uczeń, uczył się w najlepszy dla siebie sposób. Ostatecznie kompetencje z modułu pierwszego, pozwalają nawiązywać relacje z drugim człowiekiem, oparte na ponadczasowych wartościach i filozofii personalizmu. Wraz z pozostałymi modułami pozwalają zobaczyć i doświadczyć holistycznego obrazu dziecka co stanowi punkt wyjścia dla wychowania i skutecznej edukacji.

Moduł kompetencji pedagogiczno – psychologicznych. Zadaniem każdego nauczyciela jest dostrzeganie wyjątkowości każdego dziecka. Kiedy nauczyciel pracuje z grupą wychowanków powinien prowadzić dziecko i w taki sposób, aby każde indywidualnie mogło odnieść swój mniejszy czy tez większy sukces. Wszystkie obszary wymagające wsparcia w rozwoju to główne zadanie nauczycieli. Nie zawsze w placówce dostępni sa pedagodzy wspierający czy specjaliści, najczęściej nauczyciel zostaje sam z dysfunkcja swojego ucznia. Moduł drugi ma za zadanie przygotować nauczyciela do wnikliwej diagnozy i obserwacji dzieci, do badania wzrostu umiejętności, do przygotowania programów wspierających rozwój dziecka. To nauczyciel powinien dostrzec pierwsze symptomy zaburzeń w określonych sferach rozwoju. Prowadzenie zajęć z uwzględnieniem elementów terapii zajęciowej, pozwolą nauczycielom na rzetelną, wnikliwą i indywidualną prace z dzieckiem. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne oraz rewalidacja to najskuteczniejszy sposób na zaburzone percepcje dziecka i wspomaganie jego rozwoju. Największa grupę zaburzeń stanowią dysfunkcje związane z mową dziecka, stąd zaproponowane w module, praktyczne zajęcia związane z logo rytmiką. W module drugim znalazły się także treści związane ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wszystkie powyższe umiejętności to niezbędne kompetencje nauczyciela wychowania przedszkolnego oraz edukacji dziecka w klasach 1-3 szkoły podstawowej.

Moduł kompetencji metodycznych. Zajęcia koncentrują się wokół klasycznej metodyki wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Uwzględniają wiele badań, doświadczeń i eksperymentów dzięki temu, dziecko może uczyć się w najlepszy dla siebie sposób. Zajęcia prowadzone w sposób praktyczny, pokazują np., metodę profesora Rocławskiego, czy Ireny Majchrzakowej. Słuchacze poznają nowatorskie metody nauki czytania i pisania. Metodyki przedmiotów wnoszą wiele niekonwencjonalnych technik nauczania.. Matematyka – opiera się na dziecięcej matematyce profesor Gruszczyk – Kolczyńskiej, uwzględniającej praktyczne działania matematyczne. Słuchacze zdobywają wiedzę i umiejętności w twórczy i kreatywny sposób łączą teorię z praktyką.

Moduł kompetencji praktycznych w zakresie poznawczego, emocjonalnego, społecznego, fizycznego i artystycznego obszaru rozwoju dziecka. Zajęcia praktyczne, ich pomysłowość, intensywność oraz kreatywność warunkują ciekawie poprowadzone zajęcia z dziećmi. Mają niebagatelny wpływ na autorytet nauczyciela oraz obraz nauczyciela w oczach rodziców. Moduł czwarty to oczywiście najciekawszy obszar służący przekazaniu praktycznych umiejętności słuchaczom. To recepta na najskuteczniejszą edukację dzieci, które mogą dzięki temu doświadczać, poznawać otaczający świat i jego wielowymiarowość. Zajęcia warsztatowe koncentrują się wokół wszystkich rodzajów edukacji w przedszkolu i szkole a także dotyczą bezpośrednio wszystkich obszarów rozwoju dziecka.

ORGANIZACJA:
Czas trwania studiów – 3 semestry
Ilość godzin

  • 350 godzin praktycznych, warsztatowych
  • 45 godzin E-learningu
  • 20 godzin Projekt własny studenta, praca dyplomowa
  • 20 godzin Warsztaty dedykowane
  • 150 godzin Praktyk

W sumie 585 godzin dydaktycznych, z czego 80% to zajęcia praktyczne.

Cena 4200 PLN

KADRA:

Magdalena Skórkowska – kierownik studiów, coach, właściciel firmy szkoleniowej Edu - Tera, certyfikowany trener w oświacie, pedagog specjalny, terapeuta zajęciowy, współautorka programu wychowania przedszkolnego „Esy - floresy - dziecięce sukcesy” do pakietu ,,Zgaduję, rysuję, maluję” Wydawnictwa Olesiejuk. W swoim życiu zawodowym kieruje się przekonaniem, że najważniejsze jest dostrzeżenie wyjątkowości każdego człowieka a także dostosowanie działań do jego indywidualnych potrzeb.

Kwalifikacje:

Absolwentka studiów podyplomowych „Studium Coachingu”, studiów pedagogicznych na Wydziale Resocjalizacji i Rewalidacji Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika terapeutyczna oraz kierunku terapia zajęciowa w Niepublicznym Medycznym Studium Terapii Zajęciowej. Ukończyła certyfikowany kurs trener w oświacie organizowany przez Instytut Raabe. Od 2000 roku prowadzi firmę Asocjacja Edukacyjno - Terapeutyczna „Edu - Tera”, która dzięki współpracy z edukatorami wspiera warsztat pracy pedagogów w całej Polsce.

Specjalizacja trenerska

  • efektywna komunikacja interpersonalna,
  • efektywne podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów,
  • inteligencja emocjonalna i społeczna,
  • umiejętności interpersonalne
  • umiejętności coachingowe w edukacji i wychowaniu

Danuta Chrzanowska - nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem, zatrudniona w przedszkolu. Od 17 lat pełni funkcje doradcy metodycznego wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej .Jest współautorką książek „Ten piękny tajemniczy świat – edukacja ekologiczna w przedszkolu” i „Radomskie innowacje w edukacji regionalnej”. Swoje pomysły i rozwiązania metodyczne publikuje w czasopismach dla nauczycieli. Jako praktyk z doświadczeniem prowadzi zajęcia ze studentami na Wydziale Nauk Pedagogicznych w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Współautorka przewodników metodycznych dla nauczycieli, do pakietów „Zgaduję, rysuję, maluję” Wydawnictwa Olesiejuk. Autorka pakietów diagnostycznych dla dzieci 3 i 4 – o letnich opracowanych dla wydawnictwa PWN.

Kwalifikacje:

Ukończyła Akademię Świętokrzyską na Wydziale Pedagogicznym o kierunku wychowanie przedszkolne oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki . Edukator, trener programu „Klucz do uczenia się”, lider projektu „Diagnoza z zastosowaniem Skali Gotowości Szkolnej (SGS) i wspomaganie dzieci pięcioletnich w osiąganiu gotowości do podjęcia nauki w szkole”. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie „System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu.

Katarzyna Kozłowska - nauczyciel dyplomowany wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Publicznym nr 1 w Radomiu,

  • nauczyciel akademicki Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu, Wydział Nauk Społecznych, kierunek Pedagogika
  • opiekun nad słuchaczkami Kolegium Nauczycielskiego w Radomiu – przygotowanie do zawodu nauczyciela
  • opiekun praktyk studentów Politechniki Radomskiej oraz Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach - sprawowanie nadzoru nad praktyką ciągłą
  • Nauczyciel indywidualny w ramach projektu ,,Z problemami do poradni – zajęcia dla uczniów/uczennic korzystających z poradni psychologiczno-pedagogicznych w Radomiu
    w latach 2010-2012” (zadanie 5:– indywidualna terapia pedagogiczna – usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych, stymulacja ogólnego rozwoju dziecka, wyrównywanie szans edukacyjnych)
  • ekspert w pracach nad projektem ,,Mamo, tato co wy na to? innowacyjny program wychowania przedszkolnego” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość oświaty), którego założeniem był wzrost poziomu wiedzy dotyczącej przedsiębiorczości, ekonomii, ekologii, rozwoju społecznego i techniki wśród dzieci w wieku przedszkolnym
  • ekspert w pracach nad projektem ,,Staś i Zosia w szkole - innowacyjny program nauczania edukacji wczesnoszkolnej metodą projektu” będącego kontynuacją projektu ,,Mamo, tato co wy na to? innowacyjny program wychowania przedszkolnego”
  • autorka przewodników metodycznych dla nauczycieli do pakietów edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym ,,Zgaduję, rysuję, maluję” Wydawnictwa Olesiejuk - autorka programu własnego dla potrzeb placówki ,,Edukacja europejska dla dzieci 5-6 letnich małymi kroczkami do Unii Europejskiej”
  • autorka programu własnego ,,Ten piękny tajemniczy świat – edukacja ekologiczna dla dzieci w wieku przedszkolnym”
  • autorka pakietów diagnostycznych dla dzieci 3- i 4-letnich
  • autorka materiałów dla nauczycieli publikowanych w czasopismach pedagogicznych
  • trener współpracujący z firmami szkoleniowymi.

Paulina Gularska – Misiak - certyfikowany trener w oświacie, pedagog specjalny, arteterapeuta w zakresie sztuk plastycznych, autorka i współautorka przewodników metodycznych dla nauczycieli do pakietu ,,Zgaduję, rysuję, maluję” Wydawnictwa Olesiejuk. Jej celem jest wzbogacenie działań Kadry pedagogicznej szkół i przedszkoli o kreatywne i twórcze sposoby pracy z dzieckiem, pomoc w zdobywaniu praktycznych umiejętności arteterapeutycznych i plastycznych potrzebnych m.in. w celu wdrożenia odpowiednich punktów Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego.

Kwalifikacje:

Paulina Gularska - Misiak jest absolwentką studiów pedagogicznych na Wydziale Nauk Pedagogicznych Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagogika specjalna oraz artetrapia w zakresie sztuk plastycznych. Ukończyła również certyfikowany kurs trener w oświacie organizowany przez Instytut Raabe. Od 2008 roku współpracuje z firmą Edu- Tera, gdzie z powodzeniem prowadzi warsztaty i szkolenia dla rad pedagogicznych w całej Polsce.

Specjalizacja trenerska:

  • wdrażanie nowatorskich i kreatywnych metod plastycznych i arteteraputycznych do codziennej pracy nauczyciela przedszkola i szkoły.
  • kreatywność i twórcze myślenie
  • pedagogika specjalna

Kierownik studiów:

Magdalena Skórkowska - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZASADY NABORU:

Studenci przyjmowani są według kolejności zgłoszeń

WARUNKI PRZYJĘCIA:

Warunkiem koniecznym do zapisania się na Uczelnię jest rejestracja online
Złożenie wymaganych dokumentów w ciągu 14 dni od momentu zalogowania się.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Karta ewidencyjna drukowana po zakończeniu rekrutacji online
  2. Podanie
  3. Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał nie jest przyjmowany, wymagany tylko do wglądu),
  4. Kopia suplementu do dyplomu (dla dyplomów wydanych po 1 stycznia 2005r., oryginał nie przyjmowany, wymagany tylko do wglądu),
  5. W przypadku kierunków, na których wymagane jest przygotowanie pedagogiczne prosimy o dostarczenie dokumentu potwierdzającego nabycie tych kwalifikacji.
  6. Kserokopia dowodu wniesienia wpisowego oraz opłaty rekrutacyjnej
  7. Kserokopia dowodu osobistego
  8. Deklaracja płatności
  9. Dwa egzemplarze umowy o warunkach płatności

Opłaty:

  • opłata za wpisowe: 100
  • opłata rekrutacyjna: 50
  • opłata za studia za 3 semestry z góry: 4200 zł (1×4200)
  • opłata za studia semestralna: 1400
  • opłata za studia ratalna:

DLA ABSOLWENTÓW WSR 10% ZNIŻKI ORAZ BRAK OPŁATY WPISOWEJ
UCZESTNICY KONFERENCJI PEDAGOGICZNEJ WSR – brak opłaty wpisowej

LICZBA MIEJSC: 30

W przypadku zebrania się grupy poniżej 15 osób studia mogą zostać odwołane (opłata rekrutacyjna i wpisowe podlegają zwrotowi) lub koszty studiów mogą ulec podwyższeniu po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z każdym kandydatem.

Organizacja i nowoczesne zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem w branży medycznej i wellness

CEL STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

Kończysz studia z wiedzą branżową, zostajesz fizjoterapeuta, dermatologiem, stomatologiem, lekarzem, podologiem, CO DALEJ?

  • Jak zbudować własny biznes?
  • Jak wejść na rynek, zaprojektować rozwój, zbudować wartość?
  • Jak zbudować relacje z pacjentami tak, żeby byli dla Ciebie najlepszą reklamą?
  • Jak zarządzać współpracownikami?

Celem kształcenia jest przygotowanie absolwentów do nowoczesnego i samodzielnego prowadzenia lub zarządzania placówkami zarówno jednoosobowych działalności, jak i większych spółek, w branży medycznej i wellness.

Trendy na rynku zdrowia ciągle ewoluują, świadomość pacjentów jest coraz większa i coraz większe są ich oczekiwania. Pozyskujemy nowych klientów w 70% dzięki wiedzy fachowej i w 30% dzięki zdolnościom społecznym, tracimy ich zaś w 70% z braku zdolności społecznych i w 30% z braku kwalifikacji merytorycznych."
Dobry "fachowiec od zdrowia" musi zatem stać się również ekspertem od kontaktów międzyludzkich.

Dlatego nasze studia mają charakter praktyczny, ponad 60 % zajęć to warsztaty, tworzymy biznes plany, odgrywamy scenki, opracowujemy konkretne strategie marketingowe, dzielimy się doświadczeniami zarówno tymi do naśladowani jak i antyprzykładami. Ogromną wagę przykładamy do komunikacji 3xE czyli efektywną, empatyczną i etyczną.

KADRA NAUKOWO-DYDAKTYCZNA

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych menadżerów z długoletnią praktyką w obszarze medycznej, psychologów i trenerów. Bazują na aktualnej wiedzy dotyczącej z zakresu efektywnej komunikacji, zarządzania, rozwoju, marketingu i reklamy oraz prawa. (Szczegółowy opis poniżej)

REALIZACJA PROGRAMU

2 Semestry: 160 h + 20 h elearningu.
Program zajęć zrealizowany będzie w trybie weekendowym.
Forma zajęć obejmuje warsztaty, wykłady, ćwiczenia, e-learning ( webinaria)
DODATKOWO w trakcie studiów każdy opracuje biznes plan własnego przedsięwzięcia

PROGRAM STUDIÓW:

Ramowy program studiów obejmuje:

BUDOWANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEZ MODEL BIZNESOWY (34 godz.)

  • Co dokładnie chcemy robić, co jest naszym atutem i jak to sprzedać na rynku
  • Biznes Plan jak zacząć własny biznes/gabinet/praktykę
  • Żródła finansowania ile potrzebujemy pieniędzy i skąd je wziąć (kredyt, dotacje unijne, franczyza itd.)
  • Konkurencyjność i źródła przewagi konkurencyjnej
  • Wytyczanie celów własnej działalności i swojej roli w nim
  • Podstawy finansów i rachunkowości czyli jak zarobić na tym biznesie
  • Kultura organizacyjna, jej misja, jak budować wartość firmy na rynku dlaczego do jednych specjalistów są tygodniowe kolejki a u innych poczekalnia świeci pustkami
  • Etyka w biznesie nie rób drugiemu co tobie nie miłe to tylko wstęp do prawdziwej etyki

RELACJE Z PACJENTAMI / KLIENTAMI (44h.)

  • Specyfika relacji lekarz/rehabilitant/fizjoterapeuta pacjent
  • Dobry wywiad – rozmowa – budowanie relacji – jako narzędzie terapeutyczne
  • Komunikacja 3 E kluczem do sukcesu efektywna, empatyczna i etyczna
  • Dobra komunikacja –nadawanie i słuchanie, informacja zwrotna, trudne sytuacje.
  • Coaching jako skuteczna forma rozwoju i pracy z pacjentem zmiana stylu życia, budowanie zdrowych nawyków i świadomości zdrowotnej, motywacja do pracy, jak wyznaczać i realizować cele, rozwój zawodowy i osobisty
  • Pacjent – holistyczna koncepcja zdrowia człowieka
  • Wartości i przekonania, świadomość co mną kieruje w pracy z ludźmi i jak to przełożyć na relacje z pacjentem
  • Budowanie kultury organizacyjnej przez osobisty przykład

PROMOCJA I MARKETING (32h.)

  • komunikację marketingową, a realizacja założonych celów?
  • Strategie i nowoczesna narzędzia marketingowe co pasuje konkretnie dla Twojej branży i działalności
  • Marka w Social Media – wizerunek, strategia, efekty
  • Pokonaj konkurencję! Skuteczny marketing internetowy – pozycjonowanie, kanały, narzędzia, strategia
  • Brand Activation, czyli jak angażować klientów
  • Jak, gdzie i kiedy? Skuteczne planowanie kampanii reklamowej w mediach
  • WYBRANE ASPEKTY PRAWNO ORGANIZACYJNE (6h)
  • Akty prawne dotyczące organizacji działalności jak czytać i konstruować umowy, oświadczenia, dokumentację, RODO
  • Prawa pacjenta / klienta
  • Elementy prawa pracy, ZUS, US i inne urzędy
  • Wybrane aspekty dotyczące ubezpieczeń

DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH I MENADŻERSKICH (48h.)

  • Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy
  • Budowanie zespołu w ramach kultury organizacyjnej zorientowanej na pacjenta
  • Typy osobowości wg K.G.Junga czyli jak pracować z kimś takim jak ja i jak sobie radzić gdy ktoś jest zupełnie inny
  • Delegowanie -wyznaczanie celów i zadań i rozliczanie ich
  • Motywacja i Automotywacja jako element zarządzania sobą i zespołem
  • Coaching w pracy managera
  • Zarzadzanie konfliktem  (trudny pacjent, trudny pracownik)
  • Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem
  • Diagnoza własnych kompetencji

WYBRANE PRZEZ UCZESTNIKÓW NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY ICH PRACY (16h.)

Nasze doświadczenie nauczyło nas, że nawet najlepiej skonstruowany program rozwojowy nie jest w stanie poruszyć wszystkich, najważniejszych dla każdego indywidualnego uczestnika aspektów.
Dlatego odpowiadając na potrzeby rynku zostawiamy 2 dni warsztatowe (16h) na tematy, które zostaną zgłoszone przez uczestników jako najważniejsze/najciekawsze/najbardziej potrzebne do omówienia/przećwiczenia.

Certyfikaty po ukończeniu kierunku:

  1. Dyplom ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Rehabilitacji
  2. Certyfikat Nowoczesnego Menadżera i rekomendacje firmy szkoleniowej Level K

KADRA:

Karolina Zielińska-Salamończyk
Kierownik studiów, wykładowca, doradca biznesowy.
Od 19 lat związana ze szkoleniami, zrealizowała samodzielnie ponad 1000 dni warsztatowych. Ukończyła (a później również prowadziła) szkołę trenerów, doskonale rozumie mechanizmy procesów grupowych i metody uczenia dorosłych. Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego i Podyplomowych Studiów z Psychologii Pracownika.
W 2003 roku założyła firmę Level K, specjalizuje się w szkoleniach dla kadry menadżerskiej, prowadzi warsztaty z rozwoju osobistego a także szkolenia trenerskie. Zajmuje się biznesowym prześwietlaniem organizacji, doradza w długofalowych strategiach prowadzenia biznesu. Wymyśla, organizuje i prowadzi imprezy integracyjne, eventy oraz szkolenia biznesowe realizowane metodami outdoorowymi. Wykładowca na studiach podyplomowych „Akademia Trenera” w Wyższej Szkole Bankowości, prowadziła też projekty w Wyższej Szkole Hanzeatyckiej w Słupsku.
Lubi bluesa, jeździć po świecie bez biur podróży, czytać książki, pić wino i grać na gitarze.


Elżbieta Łukaszewska
Coach, trenerka, doradca biznesowy.
Doświadczony menadżer z 20-letnią praktyką w zarządzaniu zasobami ludzkimi zarówno w obszarze strategicznym jak i operacyjnym.
Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem, Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Pracy w Szkole Głównej Handlowej, Szkoły Coachów Akademii TROP. Studentka Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku CSR Cele Zrównoważonego Rozwoju w strategii firmy.
Założyła i przez kilka lat prowadziła z sukcesem salon urody i wellness w Warszawie.
Wieloletni dyrektor personalny z doświadczeniem zawodowym w firmach: Burda International Polska (branża mediowa), Mercer (Polska) Sp. z o.o. (branża konsultingowa), MSD Polska Sp. o.o. (branża farmaceutyczna).
Pasjonatka podróżowania na własną rękę, żeglarka, miłośniczka jogi i kuchni roślinnej.

 

Agata Nowińska
Coach, trener umiejętności psychospołecznych, prawnik, redaktor naczelna portalu edukacyjno-rozwojowego, PRowiec..
Prawniczka, dyplomowana coach(ka) i trenerka kompetencji miękkich, specjalistka od psychologii pozytywnej i dobrostanu. Absolwentka studiów podyplomowych Psychologia pozytywna na UW, oraz Coachingu i mentoringu (SWPS), Specjalistka Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach ( certyfikat TSR), redaktor naczelna portalu edukacyjno – rozwojowego, autor tekstów, wykładowca.
Wieloletnie doświadczenie dziennikarskie, prawnicze, biznesowe i coachingowe , oraz PRowe, zdobywała zarówno pracując w dużych firmach, jak i prowadząc przez wiele lat swój własny biznes. Była dyrektor Centralnego Urzędu Zamówień Publicznych i Radca Prezesa Rady Ministrów w Kancelarii Premiera.
Zajmuje się szeroko pojętym obszarem zdrowia psychicznego i fizycznego (dobrostan-well being), rozwojem osobistym i zawodowym. Wciela w życie idee psychologii pozytywnej, którą łączy na swoich warsztatach z coachingiem. Studia z Psychologii Pozytywnej ukończyła z wyróżnieniem, z powodu „szczególnie twórczej aktywności”. Specjalizuje się w coachingu indywidualnym oraz kameralnych warsztatach. Kocha czytać. I pisać. Jeździ na rolkach terenowych, pływa na desce windsurfingowej, kocha naturę, wodę i las. Uczy się grać na pianinie. Fascynatka neurobiologii i psychologii. Połączenie konkretu z fantazją.

  

Rafał Kowalewski
Trener, coach, psychoterapeuta.
Ponad 35 lat doświadczeń szkoleniowych, kilkadziesiąt tysięcy godzin zrealizowanych szkoleń i coachingów dla świata biznesu i organizacji publicznych.
Wykładowca na Wydziale Psychologii UW. Psycholog. Absolwent wydziałów Psychologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. W 1996 roku ukończył 3-letni międzynarodowy Qualifying Course (kurs mistrzowski, jako jedna z 13 osób w centralno-wschodniej Europie) w zakresie psychoanalitycznego podejścia do zmiany systemowej jednostek i zespołów w organizacjach, obejmującej głębokie procesy regulujące wewnętrzną motywację indywidualną i grupową), stworzony przez jedną z dwóch cieszących się najwyższym autorytetem w tej dziedzinie na świecie placówek Instytut Analizy Grupowej w Heidelbergu (Niemcy). Był on zwieńczeniem uprzedniego 4-letniego cyklu szkoleniowego w Polsce.
Na zlecenie Polskiego Towarzystwa Psychologicznego opracował i kilkunastokrotnie zrealizował jako superwizor programu 2-letniej Szkoły Trenerów na licencję Trenera PTP. Pracował na zlecenie PTP, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Edukacji Narodowej, Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, Ministerstwa Pracy, regionalnych instytucji jak Wojewódzki Ośrodek Pomocy Społecznej, Wojewódzkie Ośrodki Metodyczne. Przygotował do uzyskania licencji trenerskich PTP około 200 trenerów.
Lubi gotować, fascynuje go nauka i zdobywanie coraz to nowej wiedzy, ciekawy ludzi i otaczającego go świata, z dużym poczuciem humoru.

 

Kierownik studiów:
Karolina Zielińska: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZASADY NABORU:
Studenci przyjmowani są według kolejności zgłoszeń

WARUNKI PRZYJĘCIA:
Warunkiem koniecznym do zapisania się na Uczelnię jest rejestracja online
Złożenie wymaganych dokumentów w ciągu 14 dni od momentu zalogowania się.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Karta ewidencyjna drukowana po zakończeniu rekrutacji online
  2. Podanie
  3. Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał nie jest przyjmowany, wymagany tylko do wglądu),
  4. Kopia suplementu do dyplomu (dla dyplomów wydanych po 1 stycznia 2005r., oryginał nie przyjmowany, wymagany tylko do wglądu),
  5. W przypadku kierunków, na których wymagane jest przygotowanie pedagogiczne prosimy o dostarczenie dokumentu potwierdzającego nabycie tych kwalifikacji.
  6. Kserokopia dowodu wniesienia wpisowego oraz opłaty rekrutacyjnej
  7. Kserokopia dowodu osobistego
  8. Deklaracja płatności
  9. Dwa egzemplarze umowy o warunkach płatności

Opłaty:

  • opłata za wpisowe: 100
  • opłata rekrutacyjna: 50
  • opłata za studia za 2 semestry z góry: 4900 zł
  • opłata za studia semestralna: 2450 PLN
  • opłata za studia ratalna:

DLA ABSOLWENTÓW WSR 10% ZNIŻKI ORAZ BRAK OPŁATY WPISOWEJ

*Minimalna grupa na jednym roku 12 osób
Maksymalna grupa na jednym roku 36 osób

 

poniedziałek, 08 lipiec 2019 08:22

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia 10.07.2019r. obowiązują skrócone godziny otwarcia dziekanatu.

Dziekanat czynny w godzinach:

Poniedziałek - Piątek  8:00 - 13:00

Wychodząc naprzeciw nowym trendom w żywieniu człowieka, serdecznie zapraszamy 25 października 2019 do Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie na V Konferencję Naukową WSR pt.: „Czynniki genetyczne i środowiskowe wpływające na jakość zdrowia i życia konsumentów”.

Wszelkie organizmy uwarunkowane są informacją genetyczną zapisaną w genomie oraz działaniem czynników środowiskowych. Jednym z najważniejszych czynników środowiskowych wpływających na stan oraz funkcjonowanie jest żywienie.

Wzrost i rozwój człowieka, jego zdrowie, sprawność fizyczna i tak zwane samopoczucie wynikają w głównej mierze ze sposobu odżywiania się.

Główną ideą przyświecającą organizatorom jest przedstawienie innowacyjnych metod dietetycznych pozwalających na tworzenie spersonalizowanych diet. Zapoznanie się z potrzebami żywieniowymi nie tylko osób obdarzonych chorobami genetycznymi ale także prowadzących aktywne życie. Wprowadzenie gospodarki wolnorynkowej spowodowało pojawienie się dużej ilości produktów na naszym rynku. Ważne jest więc dokonywanie właściwego wyboru produktów pochodzenia zwierzęcego oraz roślinnego, które wpływają na stan zdrowia konsumentów.

Zapisy przez formularz na stronie konferencji -> WKRÓTCE

W sobotę 29 czerwca 2019 Wyższa Szkoła Rehabilitacji po raz kolejny była parterem Biegu im. Stanisława Tyma na 30 piętro PKiN, o puchar Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawa.

WSR razem z Pałacem Kultury i Nauki Warszawa zorganizowała STREFĘ MASAŻU, w której każdy uczestnik biegu mógł skorzystać z masażu sportowego.

Na uczestników-miłośników towerruningu czekało wyjątkowe wyzwanie – pokonanie 30 pięter, tj. ok. 790 stopni, w jak najkrótszym czasie.

Bardzo dziękujemy naszym studentom/kom fizjoterapii za duże zaangażowanie i wsparcie biegaczy! Serdecznie dziękujemy PKiN za owocną współpracę!

Zapraszamy do udziału w projekcie „Trampolina do kariery - aktywizacja społeczno-zawodowa osób z niepełnosprawnością wzroku w województwie mazowieckim", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Fundacja Vis Maior zaprasza do udziału w ogólnopolskim .

W ramach projektu odbędzie się szkolenie z zakresu rehabilitacji podstawowej dla osób z dysfunkcją wzroku w terminie 9.09.2019. - 4.10.2019 w Warszawie.

Więcej informacji na stronie Fundacji Vis Maior >>>

W dniach 16-18 maja br. w Szczyrku zespół studentów III roku ratownictwa medycznego w składzie: Jan Świtała – kierownik zespołu, Klaudia Grażyńska, Marek Pokrzywiński oraz mgr Paweł Świniarski – opiekun, reprezentował Wyższą Szkołę Rehabilitacji w X Mistrzostwach Polski Uczelni Wyższych w Ratownictwie Medycznym.
 W rywalizacji udział wzięło 21 drużyn z całej Polski oraz dwa zespoły z zagranicy: Norwegii i Wielkiej Brytanii w ramach programu Erasmus+.

Strona 1 z 21